Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Λεωφορείο υδρογόνου δοκιμάστηκε στους δρόμους της Αθήνας για την ΟΣΥ

 

Λεωφορείο υδρογόνου δοκιμάστηκε στους δρόμους της Αθήνας για την ΟΣΥ

Η ΟΣΥ, θυγατρική εταιρεία του ΟΑΣΑ, ανακοίνωσε ότι προχώρησε σε δοκιμαστική κυκλοφορία λεωφορείου υδρογόνου, σε κανονικές συνθήκες δρομολογίων, προκειμένου να εξετάσει και να διαπιστώσει τον τρόπο λειτουργίας των εν λόγω οχημάτων.

«Αρχίσαμε τη δοκιμή υδρογονοκίνητων λεωφορείων, προκειμένου να διαπιστώσουμε τη συμπεριφορά τους στις συνθήκες της ελληνικής πραγματικότητας, αλλά και για να εξετάσουμε τον τρόπο προετοιμασίας των εγκαταστάσεών μας για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της υδρογονοκίνησης», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΣΥ, Στέφανος Αγιάσογλου, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του Urbino 12 Hydrogen, του πρώτου λεωφορείου υδρογόνου που παραχώρησε η Solaris Hellas για δοκιμή.







Το λεωφορείο κυκλοφορούσε, τον τελευταίο μήνα, στο κέντρο της Αθήνας, εκτελώντας τη κυκλική διαδρομή Άνω Πατήσια – Ζάππειο, μεταφέροντας καθημερινά εκατοντάδες επιβάτες δωρεάν.

«Το μέλλον στις μεταφορές είναι το υδρογόνο και πάνω στο όχημα που δοκιμάσαμε, ενδεχομένως να στηριχθεί το μέλλον των οδικών συγκοινωνιών», σημείωσε ο κ. Αγιάσογλου, υπογραμμίζοντας ότι «η πιλοτική λειτουργία λεωφορείων υδρογόνου είναι σημαντική γιατί – όπως έχει αποδειχθεί και από τις αντίστοιχες δοκιμές ηλεκτροκίνητων οχημάτων – οδηγεί και στην αναδιοργάνωση των αμαξοστασίων μας, καθιστώντας την ΟΣΥ μια σύγχρονη εταιρεία, αντίστοιχη με αυτές προηγμένων χωρών».

Η ΟΣΥ, στο πλαίσιο της συμμετοχής στα πρώτα πιλοτικά ευρωπαϊκά προγράμματα για τη χρήση υδρογόνου στις μεταφορές, θα έχει σύντομα στον στόλο της 3 τέτοια οχήματα, τα οποία θα χρηματοδοτηθούν από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Η τεχνολογία της υδρογονοκίνησης, η οποία «εφαρμόζεται στην Solaris από το 2015», όπως δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής της εταιρείας, Θεόδωρος Χατζηπαναγιώτου έχει μηδέν αποτύπωμα στο περιβάλλον.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Urbino 12 Hydrogen

Ανήκει στην τυπική κατηγορία 12-μετρων αστικών χαμηλοδάπεδων οχημάτων, μπορεί να μεταφέρει έως 37 καθήμενους επιβάτες και διαθέτει:

  • Τρεις δίφυλλες θύρες εισόδου και ηλεκτρική ράμπα στη μεσαία θύρα για τη διευκόλυνση επιβίβασης – αποβίβασης ΑΜΕΑ, καμπίνα με σύστημα βεβιασμένου αερισμού, αντλία θερμότητας και θερμαντικά σώματα, ανατομικά καθίσματα, εσωτερικό φωτισμό με σώματα LED ρυθμιζόμενης έντασης και σύστημα επιγονάτισης για τη διευκόλυνση της εισόδου-εξόδου των επιβατών.
  • Το σύστημα πρόωσης του λεωφορείου είναι τεχνολογίας κυψέλης καυσίμου (hydrogen fuel cell) και το σύστημα μετάδοσης της κίνησης αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες, ενσωματωμένους επί τροχών στον οπίσθιο άξονα του οχήματος.
  • Η καμπίνα του οδηγού διαθέτει διατάξεις αυτόματου ελέγχου τελευταίας γενιάς, όπως το σύστημα ECAS για τη ρύθμιση των αναρτήσεων και το σύστημα EBS για το φρενάρισμα και την ευστάθεια.
πηγή:https://www.metaforespress.gr/

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παραιτήσεις οδηγών στα λεωφορεία λόγω χαμηλών μισθών και μη αναγνώρισης της προϋπηρεσίας

 Μπαράζ παραιτήσεων οδηγών, που εργάζονται στα αστικά λεωφορεία της Αθήνας, καταγράφεται το τελευταίο διάστημα. Πολλοί είναι εκείνοι, που αναζητούν καλυτέρους μισθούς, στα ΚΤΕΛ, και γενικά στον ιδιωτικό τομέα.

Επίσκεψη Αναπληρωτή Υπουργού Μεταφορών Κο Κωνσταντίνου Κυρανάκη στο Αμαξοστάσιο Λιοσίων

Με τους ανθρώπους που έμειναν πίσω στα Αμαξοστάσια τον Δεκαπενταύγουστο   Επίσκεψη πραγματοποίησε σήμερα Πέμπτη 14 Αυγούστου στο αμαξοστάσιο Λιοσίων ο Αναπληρωτής Υπουργός Μεταφορών Κος Κωνσταντίνος Κυρανάκης Τον υπουργό υποδέχθηκε από την πλευρά της Διοίκησης της ΟΣΥ η Διευθύντρια Εμπορικής Αξιοποίησης Κα Φραγκούλη Στέλλα και ο οικοδεσπότης Διευθυντής του Αμαξοστάσιου Κος Μπέκας Νικόλαος  Από την πλευρά του ΣΕΟ τον υποδέχθηκαν ο Γεν. Γραμματέας Φώτης Νικολακόπουλος, ο Αντιπρόεδρος Παναγιώτης Στάθης και τα μέλη του ΣΕΟ Αβραάμ Τσαντεκίδης και Κώστας Γιολδάσης Ο υπουργός πέρασε σχεδόν τρείς ολόκληρες ώρες στο Αμαξοστάσιο Λιοσίων συνομιλώντας με όλους τους εργαζομένους, ακούγοντας τα καθημερινά προβλήματα που αντιμετωπίζουν, βλέποντας έναν προς έναν ολους τους χώρους εργασίας, από το γραφείο κίνησης μέχρι τα συνεργεία και τα διοικητικά γραφεία του Αμαξοστάσιου. Στο τέλος δεσμεύτηκε ότι την επόμενη χρονιά δε θα υπάρχει ούτε ένα λεωφορείο χωρίς κλιματιστικό στο δρομο, καθώς και ότι...

Νέο περιστατικό σε λεωφορείο στο Ίλιον - καβγάς επιβάτη με οδηγό