Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Προκηρύχτηκε ο μεγάλος διαγωνισμός της ΟΣΥ για τη μίσθωση 300 λεωφορείων για 10 χρόνια, με προϋπολογισμό 201,6 εκατ. ευρώ

 

Προκηρύχτηκε ο μεγάλος διαγωνισμός της ΟΣΥ για τη μίσθωση 300 λεωφορείων για 10 χρόνια, με προϋπολογισμό 201,6 εκατ. ευρώ






Προκηρύχτηκε ο μεγάλος διαγωνισμός της ΟΣΥ για τη μίσθωση 300 λεωφορείων για 10 χρόνια, με προϋπολογισμό 201,6 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ).

Της Βάσως Βεγιάζη

Η ΟΣΥ πρόκειται να μισθώσει:

-100 καινούργια πετρελαιοκίνητα αρθρωτά (με ρυμουλκό), κατηγορίας EURO VI,

-100 καινούργια πετρελαιοκίνητα διαξονικά, κατηγορίας EURO VI και

-100 καινούργια ηλεκτρικά αστικά λεωφορεία Midi 8.6, ελάχιστης αυτονομίας 180 χλμ.,

εκτιμώμενης προϋπολογισθείσας δαπάνης 201.600.000,00 ευρώ (μη συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και δικαιώματος προαίρεσης).

Όπως αναφέρεται στον διαγωνισμό, η προσφερόμενη μοναδιαία τιμή μηνιαίου μισθώματος (ευρώ ανά τύπο ενός λεωφορείου ανά μήνα), δεν είναι επιτρεπτό να είναι μεγαλύτερη από έξι χιλιάδες ευρώ (6.000 ευρώ) ανά μήνα και ανά λεωφορείο για πετρελαιοκίνητα αρθρωτά, από πέντε χιλιάδες τριακόσια ευρώ (5.300 ευρώ) ανά μήνα και ανά λεωφορείο για πετρελαιοκίνητα κανονικά και πέντε χιλιάδες πεντακόσια ευρώ (5.500 ευρώ) ανά μήνα και ανά λεωφορείο για τα ηλεκτρικά, επί ποινή αποκλεισμού, πλέον ΦΠΑ.

Η προσφερόμενη μοναδιαία τιμή μηνιαίου μισθώματος (ευρώ ανά κάθε τύπο λεωφορείου ανά μήνα) παραμένει σταθερή καθ’ όλη την διάρκεια της σύμβασης, και δεν επιτρέπεται να αυξηθεί, ενώ είναι επιτρεπτή η μείωση της.

Προσφορά που προβλέπει αύξηση της μοναδιαίας τιμής μισθώματος (αναθεώρηση τιμών) απορρίπτεται ως απαράδεκτη.

Η καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών ορίστηκε στις 29/05 και ώρα 11:00 πμ.

Σημειώνεται ότι, σε συνδυασμό με τα 140 ηλεκτρικά λεωφορεία, τα 300 λεωφορεία φυσικού αερίου, τα 211 λεωφορεία του διαγωνισμού του ΟΑΣΑ για 61 περιαστικές γραμμές και τα 300 λεωφορεία του ανωτέρω διαγωνισμού, 951 καινούργια λεωφορεία θα κυκλοφορούν στους δρόμους της Αθήνας έως το 2025.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παραιτήσεις οδηγών στα λεωφορεία λόγω χαμηλών μισθών και μη αναγνώρισης της προϋπηρεσίας

 Μπαράζ παραιτήσεων οδηγών, που εργάζονται στα αστικά λεωφορεία της Αθήνας, καταγράφεται το τελευταίο διάστημα. Πολλοί είναι εκείνοι, που αναζητούν καλυτέρους μισθούς, στα ΚΤΕΛ, και γενικά στον ιδιωτικό τομέα.

Επίσκεψη Αναπληρωτή Υπουργού Μεταφορών Κο Κωνσταντίνου Κυρανάκη στο Αμαξοστάσιο Λιοσίων

Με τους ανθρώπους που έμειναν πίσω στα Αμαξοστάσια τον Δεκαπενταύγουστο   Επίσκεψη πραγματοποίησε σήμερα Πέμπτη 14 Αυγούστου στο αμαξοστάσιο Λιοσίων ο Αναπληρωτής Υπουργός Μεταφορών Κος Κωνσταντίνος Κυρανάκης Τον υπουργό υποδέχθηκε από την πλευρά της Διοίκησης της ΟΣΥ η Διευθύντρια Εμπορικής Αξιοποίησης Κα Φραγκούλη Στέλλα και ο οικοδεσπότης Διευθυντής του Αμαξοστάσιου Κος Μπέκας Νικόλαος  Από την πλευρά του ΣΕΟ τον υποδέχθηκαν ο Γεν. Γραμματέας Φώτης Νικολακόπουλος, ο Αντιπρόεδρος Παναγιώτης Στάθης και τα μέλη του ΣΕΟ Αβραάμ Τσαντεκίδης και Κώστας Γιολδάσης Ο υπουργός πέρασε σχεδόν τρείς ολόκληρες ώρες στο Αμαξοστάσιο Λιοσίων συνομιλώντας με όλους τους εργαζομένους, ακούγοντας τα καθημερινά προβλήματα που αντιμετωπίζουν, βλέποντας έναν προς έναν ολους τους χώρους εργασίας, από το γραφείο κίνησης μέχρι τα συνεργεία και τα διοικητικά γραφεία του Αμαξοστάσιου. Στο τέλος δεσμεύτηκε ότι την επόμενη χρονιά δε θα υπάρχει ούτε ένα λεωφορείο χωρίς κλιματιστικό στο δρομο, καθώς και ότι...

Νέο περιστατικό σε λεωφορείο στο Ίλιον - καβγάς επιβάτη με οδηγό