Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο Γενικός Γραμματέας του ΣΕΟ στην πρωινή εκπομπή του Mega channel μιλάει για τον καύσωνα και τις αντίξοες συνθήκες που αντιμετωπίζουν οδηγοί και επιβάτες

 




Ο Γενικός Γραμματέας του ΣΕΟ Φώτης Νικολακόπουλος, μίλησε στην «Κοινωνία Ώρα MEGA», για την κατάσταση που επικρατεί στα λεωφορεία.

Την ημέρα βγαίνουν στον δρόμο περίπου 1100 με 1200 λεωφορεία. Το μεγαλύτερο μέρος από τα λεωφορεία αυτά είναι 20ετίας και 25ετίας. Μέσος όρος ζωής των λεωφορείων που κυκλοφορούν είναι περίπου 19-20 χρόνια.


Μέχρι το 2025 εκτιμάται ότι θα υπάρχουν 700 καινούρια λεωφορεία.


Το πρόβλημα ωστόσο εντοπίζεται στον κλιματισμό, με τον κόσμο να καταγγέλλει πως όταν εισέρχονται στα λεωφορεία προκειμένου να μετακινηθούν, αυτά είναι… θάλαμος αερίων.


Ο οδηγός ΟΣΥ, Φώτης Νικολακόπουλος, μίλησε στην «Κοινωνία Ώρα MEGA», για την κατάσταση που επικρατεί στα λεωφορεία.


«Τα προγραμματισμένα λεωφορεία και τρόλεϊ στο χειμερινό πρόγραμμα είναι 1100. Σήμερα λόγω των μέτρων και της εγκυκλίου που υπάρχουν από την Πολιτική Προστασία, κάποιες βάρδιες – τις διακεκομμένες που λέμε εμείς, για να προστατευθούν οι οδηγοί – έχουν αφαιρεθεί, έτσι έχουν μειωθεί τα δρομολόγια για να προστατευθούν οι εργαζόμενοι από τον καύσωνα», σημείωσε ο κ. Νικολακόπουλος.


Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του MEGA και του δημοσιογράφου Δημήτρη Λάππα αυτό γίνεται τις ώρες αιχμής, δηλαδή 12.00 -16.00.


«Η «διακεκομμένη» βάρδια που λέμε εμείς, είναι 12 ώρες. Ο οδηγός δουλεύει 4 ώρες το πρωί, 4 το μεσημέρι, αυτές οι βάρδιες είπαμε ότι δεν βγουν σήμερα για να προστατευθούν οι εργαζόμενοι, δεν σημαίνει ότι δεν θα βγουν τα λεωφορεία. Αναφορικά με τα air condition. Όλα τα λεωφορεία που βγαίνουν έχουν air condition. Βγάλαμε και εμείς ανακοίνωση και εφόσον υπάρχει βλάβη στο air condition να το αποσύρουν. Θέλουμε να προστατεύσουμε και τον εργαζόμενο και τον επιβάτη, αν δεν έχει air condition να αποσυρθεί και να αντικατασταθεί», τόνισε ο κ. Νικολακόπουλος.


Για τις διαμαρτυρίες του κόσμου για τον κλιματισμό, απάντησε πως, «Δεν είναι παράλογος ο κόσμος, αλλά πρέπει να καταλάβουμε ότι σε συνθήκες καύσωνα που το λεωφορείο εκτελεί την διαδρομή του, ανοίγει και κλείνει η πόρτα πολύ συχνά, κάποιοι ανοίγουν κα8ι τα παράθυρα, δεν μπορεί να κατεβάσει την απαιτούμενη θερμοκρασία το air condition. Με τους όρθιους μία «φυσαρμόνικα» έχει περίπου 200 άτομα. Είναι δύσκολο σε συνθήκες καύσωνα, το καταλαβαίνουμε αυτό. Να πούμε σήμερα στο επιβατικό κοινό, όσοι δεν υπάρχει ανάγκη να μην μετακινηθούν, ας το αποφύγουν ώστε να μην υπάρχει κάποιο πρόβλημα».

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παραιτήσεις οδηγών στα λεωφορεία λόγω χαμηλών μισθών και μη αναγνώρισης της προϋπηρεσίας

 Μπαράζ παραιτήσεων οδηγών, που εργάζονται στα αστικά λεωφορεία της Αθήνας, καταγράφεται το τελευταίο διάστημα. Πολλοί είναι εκείνοι, που αναζητούν καλυτέρους μισθούς, στα ΚΤΕΛ, και γενικά στον ιδιωτικό τομέα.

Επίσκεψη Αναπληρωτή Υπουργού Μεταφορών Κο Κωνσταντίνου Κυρανάκη στο Αμαξοστάσιο Λιοσίων

Με τους ανθρώπους που έμειναν πίσω στα Αμαξοστάσια τον Δεκαπενταύγουστο   Επίσκεψη πραγματοποίησε σήμερα Πέμπτη 14 Αυγούστου στο αμαξοστάσιο Λιοσίων ο Αναπληρωτής Υπουργός Μεταφορών Κος Κωνσταντίνος Κυρανάκης Τον υπουργό υποδέχθηκε από την πλευρά της Διοίκησης της ΟΣΥ η Διευθύντρια Εμπορικής Αξιοποίησης Κα Φραγκούλη Στέλλα και ο οικοδεσπότης Διευθυντής του Αμαξοστάσιου Κος Μπέκας Νικόλαος  Από την πλευρά του ΣΕΟ τον υποδέχθηκαν ο Γεν. Γραμματέας Φώτης Νικολακόπουλος, ο Αντιπρόεδρος Παναγιώτης Στάθης και τα μέλη του ΣΕΟ Αβραάμ Τσαντεκίδης και Κώστας Γιολδάσης Ο υπουργός πέρασε σχεδόν τρείς ολόκληρες ώρες στο Αμαξοστάσιο Λιοσίων συνομιλώντας με όλους τους εργαζομένους, ακούγοντας τα καθημερινά προβλήματα που αντιμετωπίζουν, βλέποντας έναν προς έναν ολους τους χώρους εργασίας, από το γραφείο κίνησης μέχρι τα συνεργεία και τα διοικητικά γραφεία του Αμαξοστάσιου. Στο τέλος δεσμεύτηκε ότι την επόμενη χρονιά δε θα υπάρχει ούτε ένα λεωφορείο χωρίς κλιματιστικό στο δρομο, καθώς και ότι...

Νέο περιστατικό σε λεωφορείο στο Ίλιον - καβγάς επιβάτη με οδηγό