Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Διευθύνων σύμβουλος ΟΣΥ στο ΕΡΤΝews: Μέχρι τον Νοέμβριο θα κυκλοφορούν στην Αττική 951 νέα λεωφορεία – Προκήρυξη για 391 θέσεις οδηγών (video)

 Διευθύνων σύμβουλος ΟΣΥ στο ΕΡΤΝews: Μέχρι τον Νοέμβριο θα κυκλοφορούν στην Αττική 951 νέα λεωφορεία – Προκήρυξη για 391 θέσεις οδηγών




«Το 2024 ξεκίνησε η ανανέωση του στόλου των λεωφορείων, ολοκληρώνεται μέσα το 2025. Μέχρι τον Νοέμβριο περίπου θα έχουμε στην Αττική να κυκλοφορούν 951 καινούργια λεωφορεία» τόνισε ο Διευθύνων σύμβουλος ΟΣΥ, Στέφανος Αγιάσογλου, μιλώντας στο ΕΡΤΝews.


Όπως είπε στα νέα λεωφορεία δεν χρειάζεται να ψάχνεις εισιτήριο καθώς με το κινητό σου τηλέφωνο ή την κάρτα σου μπορείς αμέσως να χτυπήσεις και να έχεις εισιτήριο. «Έχει όλες τις ανέσεις για τον επιβάτη, έχει χώρους για τα ΑΜΕΑ ή για καροτσάκια, έχει USB[…] Η δε θέση του οδηγού είναι εξελιγμένη πλήρως, οπότε οι οδηγοί έχουν μια τελείως διαφορετική άνεση στον τρόπο που λειτουργούν» πρόσθεσε.



Συμπλήρωσε ότι «Αλλάζουμε και τεχνολογία, κυρίως μπαίνουμε στην ηλεκτροκίνηση[…] Θα έχουμε λοιπόν λεωφορεία φυσικού αερίου των οποίων η παραλαβή ολοκληρώνεται εντός του επόμενου μήνα. Έχουμε λεωφορεία ηλεκτρικά τα οποία κυκλοφορούν ήδη στους δρόμους. Είναι 240 και αναμένουμε άλλα 125 να έρθουν μέσα στις αρχές του 2026. Και μπαίνουμε και στην υδρογονοκίνηση πάρα πολύ σύντομα, δηλαδή η επόμενη φάση της αγοράς που θα ολοκληρωθεί με νέα λεωφορεία το 2027, θα έχει και υδρογόνο και λεωφορεία υδρογόνου. Δηλαδή στην ουσία ο στόχος μας είναι να έχουμε αλλάξει κατά 70% το στόλο της Αττικής μέχρι τον Νοέμβριο του 2025 και από κει και πέρα, πιστεύω στα μέσα του 2027, θα έχουμε 1.500 καινούργια λεωφορεία. Τα πιο παλιά λεωφορεία στον στόλο της ΟΣΥ θα είναι τα 140 ηλεκτρικά που ήρθαν τον Ιούνιο του 2024».


Επίσης, ανέφερε ότι μέχρι την Παρασκευή μπορούν να γίνουν αιτήσεις για 391 θέσεις οδηγών λεωφορείων. « Η αλήθεια είναι ότι το θέμα των οδηγών είναι μια δύσκολη πανευρωπαϊκή, για να μην πω και παγκόσμια υπόθεση. Είναι λίγη η προσφορά και μεγάλη ζήτηση. Είναι τέσσερις αγορές που διεκδικούν τους ίδιους ανθρώπους, τα έργα, ο τουρισμός, οι αστικές συγκοινωνίες και οι μεταφορές και βεβαίως εμείς πρέπει να παρουσιάσουμε το δικό μας στόρι, το οποίο λέει για μια μεγάλη οικογένεια που τηρεί πλήρως τους κανόνες, που έχει την άνεση να διευκολύνει τους πάντες, τις οικογένειές τους, και που νέα παιδιά μπορούν εύκολα να έρθουν να ενταχθούν στην οικογένεια της ΟΣΥ και να ξεκινήσουν σιγά – σιγά να κάνουν μια καριέρα[…]» επεσήμανε.


Ερωτηθείς για το αν υπάρχει σχεδιασμός για νέες γραμμές λεωφορείων είπε « Αυτός είναι και ο στόχος και στην Αττική και στη Θεσσαλονίκη. Παίρνοντας περισσότερους οδηγούς, μας διευκολύνει με το νέο στρατηγικό σχέδιο που εκπονεί αυτή τη στιγμή ο ΟΑΣΑ και το υπουργείο Μεταφορών, να αλλάξουμε τελείως τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η συγκοινωνία στην Αττική. Αυτό θα είναι έτοιμο πριν το 2027».

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παραιτήσεις οδηγών στα λεωφορεία λόγω χαμηλών μισθών και μη αναγνώρισης της προϋπηρεσίας

 Μπαράζ παραιτήσεων οδηγών, που εργάζονται στα αστικά λεωφορεία της Αθήνας, καταγράφεται το τελευταίο διάστημα. Πολλοί είναι εκείνοι, που αναζητούν καλυτέρους μισθούς, στα ΚΤΕΛ, και γενικά στον ιδιωτικό τομέα.

Επίσκεψη Αναπληρωτή Υπουργού Μεταφορών Κο Κωνσταντίνου Κυρανάκη στο Αμαξοστάσιο Λιοσίων

Με τους ανθρώπους που έμειναν πίσω στα Αμαξοστάσια τον Δεκαπενταύγουστο   Επίσκεψη πραγματοποίησε σήμερα Πέμπτη 14 Αυγούστου στο αμαξοστάσιο Λιοσίων ο Αναπληρωτής Υπουργός Μεταφορών Κος Κωνσταντίνος Κυρανάκης Τον υπουργό υποδέχθηκε από την πλευρά της Διοίκησης της ΟΣΥ η Διευθύντρια Εμπορικής Αξιοποίησης Κα Φραγκούλη Στέλλα και ο οικοδεσπότης Διευθυντής του Αμαξοστάσιου Κος Μπέκας Νικόλαος  Από την πλευρά του ΣΕΟ τον υποδέχθηκαν ο Γεν. Γραμματέας Φώτης Νικολακόπουλος, ο Αντιπρόεδρος Παναγιώτης Στάθης και τα μέλη του ΣΕΟ Αβραάμ Τσαντεκίδης και Κώστας Γιολδάσης Ο υπουργός πέρασε σχεδόν τρείς ολόκληρες ώρες στο Αμαξοστάσιο Λιοσίων συνομιλώντας με όλους τους εργαζομένους, ακούγοντας τα καθημερινά προβλήματα που αντιμετωπίζουν, βλέποντας έναν προς έναν ολους τους χώρους εργασίας, από το γραφείο κίνησης μέχρι τα συνεργεία και τα διοικητικά γραφεία του Αμαξοστάσιου. Στο τέλος δεσμεύτηκε ότι την επόμενη χρονιά δε θα υπάρχει ούτε ένα λεωφορείο χωρίς κλιματιστικό στο δρομο, καθώς και ότι...

Νέο περιστατικό σε λεωφορείο στο Ίλιον - καβγάς επιβάτη με οδηγό