Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΜΜΜ: Ταλαιπωρία και συνωστισμός για δεκάδες επιβάτες – «Βραχνάς» η έλλειψη προσωπικού

 

ΜΜΜ: Ταλαιπωρία και συνωστισμός για δεκάδες επιβάτες – «Βραχνάς» η έλλειψη προσωπικού





Στο «MEGA Σαββατοκύριακο» μίλησε ο ΓΓ του συνδέσμου Εργαζομένων ΟΑΣΑ, Φώτης Νικολακόπουλος.

Λόγω της αυξημένης θερμοκρασίας και της έλλειψης κλιματισμού σε ορισμένα βαγόνια του μετρό, οι επιβάτες αντιμετωπίζουν ταλαιπωρία και συνωστισμό στα λεωφορεία.

Οι επιβάτες αναγκάζονται να συνωστίζονται σε λεωφορεία που δεν επαρκούν για την μεταφορά όλων, καθώς πολλοί αποφεύγουν τα μη κλιματιζόμενα βαγόνια του μετρό. Η κατάσταση αυτή επιδεινώνεται από τον καύσωνα, με τους επιβάτες να βιώνουν δυσφορία και καθυστερήσεις στα δρομολόγια.

Μάλιστα τονίζουν πως, απαιτείται άμεση παρέμβαση για την επίλυση του προβλήματος με τον κλιματισμό στο μετρό, ώστε να εξασφαλιστεί η ασφαλής και άνετη μετακίνηση των επιβατών.

Στο «MEGA Σαββατοκύριακο» μίλησε για το ζήτημα αλλά και για την έλλειψη προσωπικού, ο ΓΓ του συνδέσμου Εργαζομένων ΟΑΣΑ, Φώτης Νικολακόπουλος.

«Έχω δει βίντεο που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο, βέβαια στα βίντεο δεν ξέρουμε τι έχει συμβεί ξεκάθαρα. Έρχονται καινούρια λεωφορεία και αυτό είναι πολύ θετικό. Τα τελευταία λεωφορεία που είχαν έρθει σε μας ήταν το 2010. Τα επόμενα ήταν τα ηλεκτρικά που ήταν πριν λίγους μήνες. Τώρα, τα καινούρια οχήματα πρέπει να συνδυαστούν με προσωπικό. Σίγουρα υπάρχει έλλειψη. Έχουν γίνει προσλήψεις και συνεχίζονται. Το πρόβλημα είναι ότι δεν έρχονται οι οδηγοί, οι αποδοχές είναι χαμηλές για τους καινούριους εργαζόμενους επομένως έρχονται και φεύγουν», είπε αρχικα.

Και συνέχισε: «Υπάρχει ένας μνημονιακός νόμος του 2016 ότι αναγνωρίζει την προϋπηρεσία σε έναν επαγγελματία μόνο αν είναι από δημόσια υπηρεσία ή ΔΕΚΟ. Δηλαδή κάποιος έχει προϋπηρεσία 15 χρόνια όχι σε δημόσιο, και έχει και δύο παιδιά και τον πάει το πρώτο κλιμάκιο του ενιαίου μισθολογίου. Αυτό με το ζόρι να πληρωθεί στα 900-950 ευρώ. όταν τον ιδιωτικό τομέα τα χρήματα είναι καλύτερα, δεν μένει ο κόσμος και δεν αποδέχονται την πρόσληψη».

«Σε ώρες αιχμής μπορεί να υπάρχει πρόβλημα, το όπλο μας τις ώρες αιχμής είναι η λεωφορειολωρίδα. Μέσω ημών μπορεί να καταπολεμηθεί το κυκλοφοριακό πρόβλημα. Αν ο πολίτης χρησιμοποιήσει το ΜΜΜ θα λυθεί το κυκλοφοριακό», υπογράμμισε κλείνοντας ο κ. Νικολακόπουλος.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παραιτήσεις οδηγών στα λεωφορεία λόγω χαμηλών μισθών και μη αναγνώρισης της προϋπηρεσίας

 Μπαράζ παραιτήσεων οδηγών, που εργάζονται στα αστικά λεωφορεία της Αθήνας, καταγράφεται το τελευταίο διάστημα. Πολλοί είναι εκείνοι, που αναζητούν καλυτέρους μισθούς, στα ΚΤΕΛ, και γενικά στον ιδιωτικό τομέα.

Επίσκεψη Αναπληρωτή Υπουργού Μεταφορών Κο Κωνσταντίνου Κυρανάκη στο Αμαξοστάσιο Λιοσίων

Με τους ανθρώπους που έμειναν πίσω στα Αμαξοστάσια τον Δεκαπενταύγουστο   Επίσκεψη πραγματοποίησε σήμερα Πέμπτη 14 Αυγούστου στο αμαξοστάσιο Λιοσίων ο Αναπληρωτής Υπουργός Μεταφορών Κος Κωνσταντίνος Κυρανάκης Τον υπουργό υποδέχθηκε από την πλευρά της Διοίκησης της ΟΣΥ η Διευθύντρια Εμπορικής Αξιοποίησης Κα Φραγκούλη Στέλλα και ο οικοδεσπότης Διευθυντής του Αμαξοστάσιου Κος Μπέκας Νικόλαος  Από την πλευρά του ΣΕΟ τον υποδέχθηκαν ο Γεν. Γραμματέας Φώτης Νικολακόπουλος, ο Αντιπρόεδρος Παναγιώτης Στάθης και τα μέλη του ΣΕΟ Αβραάμ Τσαντεκίδης και Κώστας Γιολδάσης Ο υπουργός πέρασε σχεδόν τρείς ολόκληρες ώρες στο Αμαξοστάσιο Λιοσίων συνομιλώντας με όλους τους εργαζομένους, ακούγοντας τα καθημερινά προβλήματα που αντιμετωπίζουν, βλέποντας έναν προς έναν ολους τους χώρους εργασίας, από το γραφείο κίνησης μέχρι τα συνεργεία και τα διοικητικά γραφεία του Αμαξοστάσιου. Στο τέλος δεσμεύτηκε ότι την επόμενη χρονιά δε θα υπάρχει ούτε ένα λεωφορείο χωρίς κλιματιστικό στο δρομο, καθώς και ότι...

Νέο περιστατικό σε λεωφορείο στο Ίλιον - καβγάς επιβάτη με οδηγό